Torsdag/fredag!

Torsdag: var vi på förmiddagen på babysång. Alva gillade de men hon blev så hungrig då var de inget roligt längre. Men var kul och se att hon gillade de. Efter de följde jag med min kusin upp på stan sen hem till henne och hem. Gick hur mycket som helst den förmiddagen. På eftermiddagen tog vi de lungt sen runt kl 4 gick vi till min mamma och pappa på andra sidan stan :-) var härligt väder så var skönt att gå. Senare på kvällen fick alva så otroligt ont i magen så hon skrek och skrek. Magknip. Så hon sov bara korta stunder natten mellan torsdag och fredag. Så på fredagen så sov vi jättelänge tror klockan var 14.30 innan vi klev upp ur sängen men jag hade varit vaken länge satt i sängen med alva på mig och titta på film. Hon har haft lika ont i magen idag. Nu på kvällen var de lite bättre. Ska köpa semper dropparna imorgon. Hade såna för några dagar sen men dem har tagit slut. De funkade på hennes mage. Nu har hon nyss fått mat och sover så ska försöka sova jag med så man får sova lite. :-) ha de så bra kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0