Onsdag!

Nu är de onsdsg kväll snart helg igen, david jobbar imorgon sen tar han helg så de längtar både ja o alva till <3

Idag har vi bara tagit de lungt för Alva ville inte sova inatt. La henne i sin säng som vi brukar men började gnälla , då tog david upp henne och hon började gallskrika. Jag tog henne och hon blev tyst, så höll vi på i många timmar. Hon somnade hos mig men kan inte riktigt sova om hon ligger hos mig. Så fick sova 3 timmar mellan 7-10. Hon brukar vara duktig och sova minst 6 timmar varje natt men inte inatt. Hoppas hon sover bättre inatt. Tror de kan vara tänder på g även om hon bara är 2 1/2 månad, hon dreglar som bara den, är röd o svullen i munnen så kliar de väldigt mkt.
Imorgon blir de efterkontrollen för mig. Då blir de blodtryck, blodprov, vikt och prata preventivmedel och så ska jag äntligen få min förlossningsberättelse, längtar :)



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0