Söndag!

Jag är väldigt dålig på att skriva i bloggen. Men men idag är det söndag. Vaknade runt halv9 började damma av lägenheten lite eftersom jag ska ha ljusparty idag kl 15 så måste det städas ordentligt.Så har jag planterat lite blommor, har fått skått av mammas arbetskamrater så det blev superbra. Men bara att göra i ordning tycker jag, jag blir glad när lägenheten är ren. David sover fortfarande tror han la sig sent runt 2 halv 3 men men så kan det vara tänkte snart fixa lite frukost till älsklingen får då kan han inte bli arg för att jag väcker honom :P
Sen ska vi damsuga, laga 2 kladdkakor och sen duscha själv :P Anna hon som är konsulent hon kommer kvart över 2 så jag hinner nog göra allt innan :)

Ha en bra söndag ni med :)

Imorgon är det jobb igen 15.45-21 :) (extratur) :D

Kram

Ulrika

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jodå, klart jag kommer ihåg.



Trevligt att det är ngn som ger tecken ifrån sig om att bloggen blir läst :D



Bor du kvar i Arboga?



/Sara

2009-03-23 @ 10:18:19
URL: http://http://blogg.aftonbladet.se/27931

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0