Nu var det längesen jag skrev......

Nu var det längesen jag skrev i bloggen. Det har hänt lite saker faktiskt som gjort att jag ej kunnat skriva i den. Jo jag och David var i fredags och tittade på 2 lägenheter, vi tog den ena så nu har vi en lägenhet. Jag är verkligen superglad och lycklig. Vi har flyttat lite hela tiden men vi har sagt att på lördag bor vi där. Jag och David har en egen lägenhet, jag kan knappt fatta det själv. Men det ska nog gå bra.

Så idag har vi fått papper om adressändring så nu ska vi bara skriva på och lämna på lådan så får vi posten om cirka en vecka till våran nya lägenhet tillsammans. <3

Så idag ska vi till lägenheten och greja lite.
Hoppas ni haft det bra

Kram

Ulrika

Kommentarer
Postat av: Evelina

så kul att dni ska flyta ihop, jag vet ju hur länge du velat det! Stor kram på er båda och lycka till!

2009-02-19 @ 15:32:01
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: Anette

fuskigt! men jag har ändå kommit ganska billigt undan i mitt område när jag kollat på lägenhetsbyten i samma område. och lägenheter med bra hyra i bra områden är ju inte lätt att få här i stockholm, så jag är ändå ganska nöjd. känns inte värt att flytta ut till någon slum för att få några hundrigar billigare, vill ju ändå att nelis ska växa upp i ett bra område. men så är ju frågan om det är ett måste att bo i stockholm också. skulle kunna tänka mig att flytta till någon annan stad om det inte vore för att familjen bor här!

2009-02-23 @ 21:27:20
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0