Trött på allt!

Nu har mamma och jag beställt lite ur halens 2 snygga klänningar, lite julklappar och julgardiner. Jag älskar att handla julsaker det är så mysigt.

Men är så trött på allt nu. Jag vill att pojken ska komma till mig men nej det kan han inte han måste vara med sin familj,  så det känns som han inte ens kommer kunna flytta hemifrån för han måste vara med sin familj , så jag får väl planera att flytta själv :( så trött på allt skulle bjuda mamma och pappa på mat vofflor med sylt och grädde men vårt voffeljärn var helt nerklägat av någon jävel som gjort vofflor innan och inte tog bort det. Så det satt resten kvar från när den människan gjorde. MYCKET rester var det. Äckligt för fan.

Känns inte som david vill umgås bara för att jag vill umgås jämt och inte han vill det så. Men vi har faktiskt varit tillsammans i snart 5 år det verkar inte betyda ett skit för honom.

Ne så nu ligger jag i sängen och är sur, arg och ledsen på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0