Trött på all skit!

Jag åkte hem till älsklingen igår vid 22.30 för jag började bråka med mamma om en sak.  Jag var så ledsen hela kvällen och natten gick inte att sluta gråta. Men min mamma har fel hon skyddar bara ett av mina syskon.

Min laddare till mobilen är borta men enligt min mamma så har ingen snott den? nehe var är den då den finns ju ingenstans. Jag vet att mina syskon snott från mig förut eller dem gör det ofta men enligt min mamma så är dem som änglar. Jag är så trött på allt nu så jag vette fan vad jag ska göra. Så dör min mobil så dör den p.g.a att någon jävel snott min laddare. Jag sa till David att jag ska fixa egen lägenhet jag kommer klara hyran och alla räkningar det är huvudsaken jag skiter i mat bara jag får flytta från min jävla familj. Så trött på allt nu!

Igår hade jag verkligen behövt en bästa vän dit jag kunde fått komma och fått höra bra saker och fått kramas lite men visste verkligen inte vem jag skulle höra mig av till. :( mitt liv är verkligen inte på topp!

Kommentarer
Postat av: Evelina

jobbigt det låter:( kram på dig gumman!

2008-10-29 @ 23:01:01
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag har utmanat Dig=)

2008-10-29 @ 23:18:55
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0