Fredag

Jag hoppas det blir en lugn fredag :) vi har bjudit david och min bästa kompis Andreas Haga men han ska flytta till en lägenhet idag. Han sa att han kanske kommer endå men jag tror inte att han kommer. Så försökte jag få hit Sussie var längesen man träffade henne men hon hade andra planer. Vi skulle ju bjuda Haga på mat. Kotletter, ris, sky och sallad. Hur gott som helst.

David kommer säkert vilja att vi åker ut men det vill inte jag. Jag vill ha en lugn kväll framför tv:n, så han kommer bli arg på mig idag. Men det skiter jag i för jag har tröttnat på att bara stå på en parkeringen och alla bilåkare står och pratar bilar inte ens mitt intresse. David säger att han kommer sakna mig och att det inte blir kul om jag är med men va fan jag är inte ett dugg intresserad att sitta i en bil och bara höra bilprat. Vi gör det fredagar och lördagar varje helg jag har tröttnat. Inte händer det något kul heller. Men jag saknar att inte ha pengar skulle vilja köpa till myspys lite chips och dricka. Någon kanske vill låna mig 100kr?? :)Jag får pengar det 24 alltså nästa fredag. Men mamma och pappa är på ullared så det är inga föräldrar här hemma därför tänkte jag mig lite mys men inga pengar så om det finns någon gullig själ så lånar jag gärna 100kr :)

Ne nu ska jag fixa i ordning mig. Ha en bra fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0