24/10

Ja fredag idag den 24/10 så löning idag med imorse betalade jag mina räkningar så det var skönt att bli av med dem :)

Föelåt vet att jag inte skrev igår men jag har blivit genomförskyld IGEN! så tråkigt så har fortfarande ont i öronen fast doktorn sa förra gången jag var in till akuten för 2 veckor sen att det skulle gå över efter första tabletten men nej fortfarande ont. Men får väl äta upp rinexin för att sen gå till min egen doktor och säga att öronvärken ej gått över :( tråkigt när dey blir så.

Idag iaf blir en rolig dag ska ta värktablett innan vi drar så man orkar med dagen. Först ska älsklingen till doktorn kl 14 sen efter det ska vi äta japps ute sen hem till arboga igen eftersom han åker till sin doktor i köping. Ja till arboga igen och hämta upp våran kompis Jocke sen drar vi till örebro för lite Julklappsshopping hur kul som helst ska det bli så imorgon är man väl helt slut. haha men jag jobbar inte förens halv 4 imorgon, fick byta till kväll :) så går jag till 9 sen söndagen börjar jag 7.30- 13 :) helt okej tider.

Ne nu ska jag äta lite frulle min mage verkligen låter efter mat :)

Ha en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha en trevlig julklapps-shopping-kväll=)

2008-10-24 @ 13:32:10
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: [19år & blivande 2barnsmamma]

Öm okej, det lät inte bra!! Men hur vet du att det är just den gubben?! Finns väl fler som säljer saker på stan, men ja jag vet ej!?

2008-10-26 @ 19:10:26
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: [19år & blivande 2barnsmamma]

Hm ok.. Men hur vet du att han gjort sånt då?! Asså vart på barn!? Borde han inte sitta inne då? Känns inge kul, gillade verkligen kortet & tyckte han va trevlig. Men är det sant så vill jag nästan slänga kortet :/

2008-10-27 @ 13:32:41
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0