Tisdag :)

image9

Detta kort är från i helgen i lördags rättare sagt :) från puben :) Jag älskar dig min David idag imorgon för evigt <3

Jag blev super lycklig imorse när mamma jag och pappa skulle dra till v-ås så fick jag världens finaste sms från älsklingen min där det stog:
Hej min underbara älskling. Ville bara säga att du är världens finaste tjej:) hoppas jag inte väckte dig

Jag blev överlycklig :) Jag är verkligen så kär i David :) finns ingen annan i hela världen som betyder så mkt som han gör :) detta är rikigt kärlek <3 Snart 4 år med dig det är dem 4 bästa åren i mitt liv <3 Han gör mig till en väldigt lycklig tjej <3

Ikväll ska jag jobba 17-21 även om jag just nu inte känner för det men gör det för pengarnas skull :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin bild på er! :) Du har ändrat design också ser jag=) Hoppas det går bra att jobba! kram

2008-03-11 @ 16:57:10
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0