Tänker!

Idag har jag gjort något bra, jag och madde gick en långpromenad på 1 timme och 5 minuter. Vilket var superskönt. Vi gick förbi huset där familjen bodde, allt det hemska som har varit i arboga, mamman som vårdas för svåra skador och barnen som mördades. Det var så hemskt att se alla leksaker låg utspridda på hela deras gård :( allt såg helt perekt ut för en barnfamilj men därinne så blev barnen så skadade att dem dog och mamman fick otroligt svåra skador. Det var svårt att se men jag tände ett ljus. <3 Men det värsta är att mamman vet inget än om att hennes barn är mördade :( det värsta någonsin hon har blivit sövd pga att hennes skador. För att titta så inte hennes hjärna sväller upp :( fy fan säger jag stackars familj. Så blev pappan släpp idag med dem hade inga bevis. Detta är det värsta som hänt i arboga på många år. Så dessutom så vet man vilka dem är och brukar prata med mamman :( Hoppas hon klarar sig.  Tänker på er iaf. <3

Imorgon blir det att handla persent till en vis madde som fyller 20 år :) grattis gumman nu får du gå på systemet vilket jag skulle följa med dig till imorgon :) älskar dig gumman glad att du blivit en del av mitt liv <3

PÅ lördag ska vi ha det superkul :) det blir krogen för oss ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ville bara önska dig en glad påsk!

2008-03-22 @ 12:22:21
URL: http://evelinalinnea.blogg.se
Postat av: Marie , Williams Mamma!

Tack så mkt :)

2008-03-27 @ 17:44:21
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0