Onsdag :)

Ja idag är det onsdag vaknade kl 8 imorse men låg och slöa i sängen till halv 10 skönt. Sen vid kvart över 12 gick jag ut med hunden kom hem runt 1 så nu har han fått motion idag hehe :P han blev helt slut :)

Ja klockan är 15.30 nu så om 30 min slutar älsklingen då kommer han hit och vi ska fortsätta titta på den nya filmen med irene huss :) hade väl ungefär 17 min kvar att titta på den. Jag älskar såna filmer verkligen hur bra som helst beck, wallander och van veetren är med super bra filmer, hoppas det kommer upp fler filmer med dem.

Ja och ikväll det är greys anatomi :) det längtar jag efter det programet är bra.  Imorgon ska jag jobba kväll 15.30-21 :) det går säkert bra fast jag inte varit på den avd på flera månader jag får tjuvkika i papprena hur det ska vara på kvällen :)

Ni får ha en fortsatt bra onsdag

Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter som en skön dag! Jag skulle bara jobba 12-15.30, men blev väkt och fick jobba 8-16.30istället. Men men, det är pengar!=) Kram!

2008-03-05 @ 16:54:55
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0