Mord igen!

japp igen fast i Sura, några mil från arboga där ytterligare ett barn blev mördat och en mamma. Denna värld är helt sjuk jag fattar inte. Man vågar ju knappt gå ut igen.

Ursäkta att jag inte skrivit på ett tag men jobbar jämt tycker jag och jobbar jag inte är jag med pojken :) men ska försöka förbättra mig iaf. <3

Nu denna mamma som belv totalt misshandlad och fick sina barn mördade i förra veckan hon andas av egen maskin nu vilket är skönt. Men dem tror att hon kommer att vakna efter helgen. :) skönt tänker på er, ni har en plats i mitt hjärta och har även en egen tanke i mitt huvud.

Är med Alex nu så ska gå och vara social :) ha en bra fortsatt kväll :)


Ny bild på mig :) image12


Kommentarer
Postat av: Evelina

det är helt sjukt! Mamma sa det: Arboga är ju nära (4 mil) och så nu i sura! Kände dom inte iaf, tack och lov... Hoppas mamman från A, klarar sig,läste att hon är på bättringsvägen!:) Ha det bra! kram!

2008-03-27 @ 19:24:10
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0