Ludde <3

Världens finaste hund har nu somnat in den 9 Juli :( du var min bästa vän kan inte fatta att du är borta. Fast hos mig kommer du alltid att finnas :) <3 jag älskar dig föralltid.

Kan ju tala om varför han nu inte finns. Vi hittade en knöl på ena sidan av käkbenet och det var infektion utav tänderna och så hade han hög feber :( men skulle vi gjort en operation visste dem inte om han skulle klara sig eftersom han var gammal. Och alla hans tänder satt löst så han skulle fått äta soppa resten av sitt liv, Så min mor och far avlivade honom :( vilket jag tog så hårt.

gråter varje dag.



Jag har en otroligt fin bild av ludde på den andra datorn som jag ska föra över. Han var verkligen min bästa vän man kunde prata om allt till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0