Tisdag :)

Japp idag är det tisdag, jag är uppe så här tidigt för att jag börjar kl 8. Jag skulle slutat kl 12 men får jobba lite längre ända till 15.15 skönt med lite mer timmar. Så har jag tagit ledigt på älsklingens 20-års dag hela helgen så nu fattas det kanske 3 timmar jag förlorar. :) dem märker jag inte ens av.

Japp igår kunde jag inte sova heller så gick upp vid 8 så vid 09.20 var jag ute och gick och det var superskönt ute. Gick i en timme och 10 minuter. Sen satt jag i solen i ca 1 timme sedan gick jag till lidl och handlade lite sallad så jag kunde göra tonfisksallad. Åt det ute i solen. Jag älskar solen verkligen så skönt ute.

Hoppas ni får en super dag idag. Jag slutar som sagt 15.15 så då ska jag hem göra lite kvällsmat och sen gå en promenad igen på en timme och 10 minuter. :) så skönt man rensar tankarna lite.


Vad ska ni göra idag?

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0