Deppig :(

Ja det är sant för haft två prov denna vecka igår och idag om hjärtat, det ena var allmänt om hjärtat och det andra provet hjärtat och äldre.
Jag får panik jag får alltid IG på proven så för mig känns allt skit idag, visst klarar jag alla omprov men för att göra omprov känner jag att jag är dålig för att jag fått IG och det spelar ingen roll hur mycket jag pluggar IG endå :( lite ledsen för det.

Sen känner jag att jag inte tycker om min kropp längre, trivs inte med den men jag har börjat sen i måndags varit ute och gått i måndags gick jag först 1 1/5 timme sen med pappa och ludde på kvällen en halvtimma. Igår gick jag en halv timma idag blir det gå med pappa en halvtimma. Jag vill inte vara fläskig alla säger men gumman du är fin men så känner inte jag och den känslan kan man inte ta bort från mig :( Jag trivs inte med något längre har tänkt en längre tid att hoppa av undersköterske linjen men jag har bara ett par veckor kvar alla pepprar mig att inte hoppa av så det blir att jag blir kvar, men inte konsigt att man får såna tankar när det är mycket att göra varje dag har jag läxa. :(

Men jag har tur som har er vänner och så har jag den perfekta pojkvännen som jag älskar över allt annat i hela världen. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig David. <3

Nej usch inte roligt när man har detta i tankarna hela tiden.

Nej nu ska jag städa hela huset och förbränna kalorier :)


image6

Kommentarer
Postat av: Fashi

Hej hopp!
På Fashi har vi nu två stycken "undersökningar", mer eller mindre onödiga, men de som deltar har chans att bli länkade på sidan (Vi har ungefär 200-400 besökare/dag) så var med och delta :)
Kram

2007-10-10 @ 14:14:00
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

fin bild

2008-03-11 @ 19:23:22
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0