Längesen jag bloggade nu!

Nu var de verkligen längesen jag bloggade, har varit dålig på de fast jag kunnat. Får börja igen!
Har massor med nytt att berätta för er som nu läser min blogg. Har ingen koll om någon ens läser denna. Men men jag skriver lite iaf. Vi har flyttat igen tredje gången på 1 år men nu blir vi kvar länge i denna för denna trivs vi superbra i och vi var tvungna att flytta för vi vill inte dra upp en barnvagn 3 trappor så fort man ska ut med bebis. Ja de är sant vi ska ha en bebis som ska anlända 29 augusti i sommar. Hoppas de blir en augustibarn som sin mamma. Vi var på ultraljud i onsdags var så nervös trodde verkligen de inte skulle vara något med de var de och blev 4 veckor tillbakaskjuten men de gör oss inget för vi är lyckliga endå. Så vi får komma tillbaka den 23 mars och se vårann älskling igen <3 Har verkligen aldrig varit så här lycklig som jag är nu för så lycklig går de nog inte att bli.
Katten Zelda växer och växer så otroligt mysig katt.
David är arbetslös för tillfället , men söker hur mkt jobb som helst så hoppas på att han finner ett innan jag går på mammaledighet! Ja de var lite ska jobba idag för jag har ett vik på 42% jobbar sen extra utöver de och jobba får jag göra tills jag går på mammaledighet så jag är glad iaf. :)
ha de så bra så länge

Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0