<3

Ja idag är de torsdag, var ute och gick i förmiddags med en kompis :) trevligt att få prata av sig lite. Sen har jag bara suttit vid datorn och ätit gröt. Igår var jag lite dålig på att äta åt lite fil sen åt jag inget mer på hela dagen bara drack vätska. Inte bra men ska försöka bättra mig. Tycker de är svårt att äta när man inte är hungrig. Vilket regnfall de var när vi var ute och gick imorse. Hoppas de är uppehåll när jag ska gå till jobbet.

För mig är kärlek de finaste jag finns och de starkaste orden är Jag älskar dig!
Min kärlek till min underbara kille är så otroligt stark, även till våran lilla bebis katten Zelda hon är världens mysigaste.

Gud vad jag verkligen älskar er<3 jag lever för er för hade jag inte er så tycker inte jag att mitt liv är värt att leva. Ni betyder allt, äntligen är vi en liten familj älskling. Du, jag och Zelda <3.
Jag är verkligen så otroligt lycklig!
Ikväll blir de jobb 15.45-21 :) sen hem och mysa med mina älsklingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0