Varför är det så här?

Jag vet inte vad det är men nu i 2 dagar har jag knappt ätit någe. Men jag går verkligen och är superhungrig men äter inget. Hatar att äta själv säkert det.
Hoppas det inte blir så när jag flyttar hemifrån då kommer jag ju bli ett skelette det vill jag inte.
Ne för natten mellan onsdagen och torsdagen jobbade jag ju då åt jag lite mat vid 18. sen brörjade jag jobba 21.15 då åt jag inget sen fick vi gör oss att köpa chips jag som älskar det men åt bara lite den andra tjejen åt hela påsen. Sen åt jag några riskakor vid 4. Sen slutade jag 7.15 men kom inte från jobbet förens halv 8 för stog och pratade med personalen som skulle jobba dag :P
när jag väl kom hem kunde jag inte sova men låg och läste lite somnade väl runt 8-halv 9 sov till 15.39 prick då gjorde jag i ordning mig för att följa med david hem en sväng sen åkte vi hem till arboga igen och fixade lite på stan.
Då frågade jag david vad vi skulle äta han sa att han skulle äta godis då sa jag okej och brydde mig inte mer om det förns när david blev arg och frågade vad det var med mig ( blir på såå dåligt humör om jag inte får mat när jag är hungrig. Så var arg hela kvällen. Åt inget då imorse vaknade jag  åt inget då heller men fixade lapkojs till david och mig till han slutade jobba vid 1. Sen dess har jag druckit 1 kopp kaffe och 1 liten chokladbit. Men är så hungrig men varför äter man inget?Det är ju för lite jag som brukar alltid gå och småäta och äta hur mkt som helst annars?
Någon mer som gör liknande ,inte äter om man är själv hemma?

Kram

Ulrika

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag kan heller inte äta om jag är ensam hemma.. har jättesvårt för de..

2009-02-01 @ 13:07:24
URL: http://annssoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0