Tisdag 27/1

Ska försöka skriva lite varje dag, har varit dålig på det.
idag är det tisdag den 27 januari. jag har jobbat idag 8-12 ska jobba natt onsdag till torsdag natt i 10 timmar 21.15-07.15 ska bli skönt med extra pengar faktiskt.

sen efter jobbet idag gick jag hem gjorde lunch sen har jag tränat på orbitreken i 10 min :P
Nu sitter jag här och spelar lite poker på pokerstars. David kommer efter 16 någon gång. Mys att få umgås lite faktiskt. Har saknat honom, inte setts sen söndag lång tid för att vara oss :) :/

resterande kvällen blir nog laga mat och titta på tv. Är ju andra avenyn ikväll det är ett måste för mig!
Men ha det så bra resten av eran kväll

Kram

Ulrika

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Tack för din kommentar :) hihi..

känner vi varandra?? hihi.. eller??

2009-01-27 @ 21:25:48
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0