Fredag

Ja idag är det fredag skönt :) fast jag jobbar ju i helgen men endå skönt att det är helg. Jobbar lördag 7-13.30 söndag 7.30-13.30 så det är inte länge blir ju pengar :)

Jag är glad jag bantar inte eller så men vill gå ner några kilon, och i början av december så ställde jag mig på vågen då tyckte jag att jag vägde alldeles för mkt. Nu idag ställde jag mig på vågen igen har gåttt ner 2,5 kg superglad ju :) fler ska det bli eftersom jag börjat träna på våran orbitrek hemma 10 min varje dag fast jag ställer mig på den nästan varje dag. Känns ju super när det händer något :)

Min kusin Anders och hans Emma fick en liten Agnes inatt 01.29 grattis superglad för eran skull. Nu får man äntligen börja handla rosa klänningar :P

Ha en superbra fredag och även superbra helg <3
Kram

Ulrika

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Åh va kul, läser din blogg med :) alltid kul o kika in på andras bloggar ju :) haha..

funakr orbitek bra+? jag funderar på en sådan, köpt på tvins va?



/Jessica

2009-01-30 @ 19:02:33
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Jessica Lindell

Ok.. man kanske ska beställa en sån :) hihi.. den verkae ju kanon bra ju :) hehe..



/jessica

2009-01-30 @ 21:40:07
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0