Söndag!

Gud vad trött jag var imorse när klockan ringde jag ställde om den så jag fick sova en kvart till så skönt sen gick jag upp och gick iväg till jobbet. Älsklingen hämtade mig efter jobbet halv 2. Var så trött vi fastnade framför tv:n hela eftermiddagen och kvällen.
Somnade en stund på soffan så skönt. Helst slut. Jobbar måndag 8-12 och samma på tisdag :) inte så länge.

Jag tittade på Magnus och Emmas bröllop det var i repris idag i eftermiddag. Så jag kände och sa till david att jag med vill känna mig obeskrivligt vacker. Då tittade han på mig och sa att jag redan var det och att jag var den finaste i hela världen. Men någon gång sa jag till david då vill jag med stå brud. Emma var så vacker och även hennes röst var så vacker när hon sjöng :)

Ja ne david åkte hem runt 8 och det var ju så klart ledsamt. Saknar honom så förbannat mkt redan :/ jag sa till david att jag inte vill att han ska åka hem  men han sa det blir bättre när vi bor ihop för då får vi jämt sova med varandra :) LYCKLIG! men han samåker ju så han måste ju. Så ska den som han samåker med fixa något med davids bil imorgon på hans jobb så han kunde inte sova till imorgon som han brukar. Men vi ses nog på tisdag tror jag.

Ne nu ska jag fortsätta titta på beck sen sova!
Hoppas ni alla haft en bra helg :)

Kram

Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0