Utmanad

Blev utmanad av EvelinaLinnea

Sju saker om mig:

Jag :)


1. Jag är JÄTTEMÖRK rädd
2. Jag lyssnar varje morgon på rix fm
3. Jag är SKITRÄDD för ormar
4. Jag älskar att sjunga
5. Jag tycker om att laga mat
6. Jag är en slösare
7. Jag tycker om att åka till ullared!

Regler:
- Skriv reglerna i ett inlägg och länka gärna den som har utmanat dig.
- Berätta 7 saker om dig själv (alldagliga och knäppa).
- Utmana 7 andra bloggare genom att länka till dem.


Men eftersom jag inte vet vilka som läser denna blogg så ni som kommer in och tittar och läser er utmanar jag. :)
- Tala om för dem att de har blivit utmanade.

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag är också mörkrädd! Det är jätteläskigt att ha stängning på jobbet ni närdet blir mörkt så tidigt!!

2008-10-30 @ 11:18:33
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0