28/10

Tisdag idag ska snart in i duschen ska göra en liten inpackning på håret. Behövs när man är blond :) sen blir det väl titta lite på tv tills man kan göra lunch sen gå till jobbet :) jobbar 16-20.30 idag pappa skulle hämta mig efter jobbet eftersom jag är VÄLDIGT mörkrädd :( men är fortfarande väldigt förskyld och det är inte kul :(
Imorgon är jag ledig igen då kan jag vila upp mig lite skönt faktiskt när man inte känner sig super duper pigg. Tror jag smittat älsklingen med :( han mådde inge bra igår får hoppas det inte bryter ut på honom utan att han blir bättre.
Ne nu är det duschen som gäller ha en bra tisdag alla som läser min blogg föresten vilka läser min blogg??

kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag läser såklart=)=)

2008-10-28 @ 10:06:58
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0