Torsdag

Imorse vaknade jag kl 6 och sa till mamma att jag hade huvudvärk och fick en värktablett :) min mamma är snäll, sen försökte jag somna om till rix fm, dem är så bra att bara ligga och lyssna på, inte kunde jag sova.

Mamma sa till mig tidigare imorse att hade jag inget att göra fick jag storstäda kylskåpet och även resten av huset. Så när jag endock inte kunde sova så börja jag storstäda kylskåpet :) det blev mkt skräp men det blev bra till slut :) Sen började jag plocka i resten av huset vilket resulterade i att jag städade huset med. Jag var klar runt halv 11 sen dess till nu har jag suttit i solen, så skönt med sol.

Men just nu tittar jag lite på tv för solen går i moln och det är inte kul att sitta i bikini då för det blir lite kallt. Det är ju trots allt bara vår än :) men skönt som fan är det.

Sen börjar jag sakna min david kom på att han kommer inte förns imorgon så började jag sakna honom mkt. Men jag får sällskap av madde inatt hon ska sova hos mig. Hon kommer runt 8 då ska vi ut och gå :) så skönt.

Imorgon typ kl 7.30 kommer rasmus och jag ska vara barnvakt på förmiddagen :) han är så mysig och go så det ska nog gå bra. :) Ska försöka ta en massa bilder på honom imorgon så kan jag lägga ut någon sen :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jadå, vi har ju fint, brukar dammsuga varannan dag typ eftersom det blir smulor & så från William. Men idag vart det en storstädnign, med moppning & så, sen ska vi ner med Williams gamla leksaker och Stefans gamla data skärmar :P
Ja det ska bli jätte kul, sen nästa vecka kommer ju min lillasyster & kusin hit med :D

2008-04-24 @ 15:51:24
URL: http://froidans.blogg.se
Postat av: Evelina

skulle också vilja sitta i bara bikini! Synd bara att det blåser lite, sen har jag ingen bra balkong och så måste jag köpa en ny bikini! :)

2008-04-24 @ 16:57:21
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0