Längesen!

Nu var de verkligen hur längesen som helst jag skrev sist. Vi fick en dotter den 9 augusti en Alva Louise Jansson Lantz! Helt underbar o snäll dotter, älskar min david fortfarande lika mkt om inte mer. david jobbar på volvo och jag är mammaledig. Känns helt underbart med livet just nu. Nu ska vi planera lite roligt här framöver, tänkte inte berätta riktigt än men de kommer.
Nu ska jag gå o mysa med dottern, ha de bra ska försöka bli bättre på att skriva. Ska skriva min förlossningsberättelse när jag fått mina papper. De blir efter den 21 oktober.

Kram




Den första bilden på dotterna våraN <3

Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

så söt hon är :)

2010-10-15 @ 09:44:09
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0