Förlåt! :)

Stort förlåt att jag inte skrivit på hela helgen men jobbar och jobbar känner inte att de finns tid att sitta vid datorn då. Älsklingen min måste få lite tid även Zelda :) de är inte mkt tid som finns över när man jobbar hela dagarna men jag försöker. Idag blir de delat 7.30-12.30, 16-21 så hela dagen lång. Grattis till svärfar som fyller idag. Ne nu måste jag gå till jobbet :I)
Tack Veronica som skrev att jag har en fin blogg :)Blir glad att höra sånt, då känns de värt att skriva lite när man vet att folk läser och att folk tycker om den :)

Ha en bra söndag får se om de finns tid att skriva ikväll.

Kommentarer
Postat av: Carolina

TACK :) Får reda på om jag klarat tentan i morgon.

2009-09-28 @ 20:33:57
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0