Måndag 27 juli

Ja måndag idag, har inte skrivit blogg på länge har nog tröttnat älskar att läsa andras men ska försöka komma igång igen för detta är bra att skriva ur sig lite.
Var ska vi börja vi ska skaffa kisse Zelda ska hon heta får hem henne vecka 32. En sköldpadsfärgad :) hon är så fin.

Jag har börjat sommarjobba snart slut med de tråkigt för jag får inte fortsätta på min lilla rad heller bara till sista augusti. Tråkigt att inte veta något. David är i tyskland just nu och är på utbildning vilket är bra men saknaden efter honom är enorm mår dåligt så mkt saknar jag honom men om 4 dagar är han hemma igen vilket jag verkligen längtar efter. Han är mitt allt skulle inte klara av att leva utan honom <3
även om de är bra att vara ifrån varandra. För mig känns de för de var år och dar sen vi var ifrån varandra så de känns kan jag lova.
Hon jag ska köpa katten av har jag blivit riktigt bra vän men känns som vi varit vänner hur länge som helst. urgo är hon. Hon var här igår för jag kände mig riktigt ensam vi åt mat och snacka skit. Men så fort hon gick kom tårarna men la mig och somna till sömns kramade ihjäl älskligens kudde. Jag önskar denna vecka går riktigt fort för jag saknar honom så. de var lite för denna gånfg ska nämligen snart jobba vilket känns skönt att ha något annat att göra och inte tänka så mkt på att man är själv. Imorgon åker mina föräldrar men en ålandsbåt vilket gör att jag kommer vara ännu mer ensam men davids syster kommer och gör mig sällskap och sover här. Mys mys tycker jag.

Ha de bra så länge :)

Kram kram

Våran Zelda  <3

Våran Zelda <3 våran älskling <3



Älsklingen min i tyskland, han ser iaf inte ut att längta hem. Får så otroligt fina sms av honom. Älskar honom av hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0