Måndag/ tisdag

Gud vilken måndag det var igår. Jag började jobba 8-12 var helt okej på jobbet kom hem sen började jag träna på oerbitreken och efter det la jag mig precis i soffan då pappa ringde och sa att han snart kommer hem då kom första tanken jaha varför kommer han hem. Men han kom och sa att han ringt till vårdcentralen för att han känt av hjärtat i helgen. Dem sa direkt åk till köpings akutmottagning. Så jag följde med vi var där inne kl 2, han kom in nästan på en gång. Men det värsta var att vi var inte hemma förens efter 21.00 så jobbigt och deras jävla sittplatser dem bygger ju om så det var träsoffor så min rygg var väldigt ond när jag väl var hemma för att kunna sova var jag tvungen att ta alvedon. Men men nog om det med pappa var det inget fel på ingen hjärtinfarkt skönt det. Dem sa att det var muskulärt. Så det var inget allvarligt :) 
Jag somnade nästan på en gång jag ätit när vi kommit hem med på jobbet idag var jag helt slut. Så jag tog ledigt på torsdag så nu är man ledig till nästa tisdag :) nu kan jag vila upp mig lite.

Ne nu ska jag packa lite ska hem till pojken ikväll

Ha en bra tisdag

Kram

Ulrika

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

www.godisboxen.se

heter den, jätte häftig:)

2009-02-04 @ 14:32:34
URL: http://jacquelinebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0