Onsdag

Jag börjar skriva här igen för jag glömmer bra bort metrobloggen hela tiden. Ska försöka att komma ihåg att skriva här.

Ja har fortfarande så ont i mina öron. Var ju till akuten i söndag morse fick några värktabletter sen någon medicin jag fick hämta ut i måndags. Konstigt tycker jag eftersom jag fortfarande har ont :( men men någon gång går det väl över.

Jag hoppas älslingen kommer ikväll *hoppas hoppas*. Vore mysigt att umgås lite. 

Japp det är onsdag idag och då blir det ju tv ikväll :) bonde söker fru och oskyldigt dömd :) Imorgon jobbar jag kväll sen ledig till söndag kväll då jag tog en extra tur :)

Ne det var lite om mig :) ha det super

Jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0