Mitten av veckan!

Mitten av veckan idag onsdag. Är ledig faktiskt och skönt är det.

Vaknade kl 8.20 så gick upp och tittade på rixfm på tv, sen beställde jag oriflame :) Så nu är det gjort med skönt då får man snart en massa kul hem. Sen var jag en sväng till lidl och handlade lite sallad och kexchoklad eftersom mina 2 var borta från kylskåpet någon som snott dem av mig. Idag blir nog en lugn dag ska göra lite sallad och äta till lunch. Vill gå ner massor i vikt, vill väga ungefär 63kg men det gör jag inte idag kan jag säga, men går jag ner 10 kg har jag gått ner mer än vad jag vill så men är så svårt för mig för  jag älskar ju chips och godis så det går nog inte. Men nu måndag och tisdag har jag verkligen inte ätit mkt varken mat eller något annt. Jag vet att mat ska man äta men bara lite mindre men jag har inte varit hungrig när jag varit nere. Min högsta önskan är att flytta hemifrån känns som den önskan aldrig kommer slå in.

Det jag önskar mig till jul är en cykel men det kommer jag inte få heller :/  Men det förstår jag för det är dyrt.

Ja kanske drar till david ikväll och kramas lite jag behöver det känner jag.

Ha en bra fortsatt onsdag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0