Kärlek!

Skrivit många ggr idag!



Mina kompisar jag förut hade och var med saknar jag speciellt 3 stycken för dem hade jag otroligt kul med men vad hände? var det mitt fel? vad har jag gjort?

Vickey du var mitt liv min bästa vän men nu då? min liv är inte detsamma. När vi är ute så hälsar vi inte ens :/ mitt liv saknar dig!vad säger du?<3 du var mitt allt min vän mitt liv <3

Sussie jag försöker höra av mig men du är alltid upptagen, synd tycker jag för dig gillade jag skarpt! Saknar dig i mitt liv!vad säger du?

Majja vi hörs inte av längre, visst du har skolan och andra men när jag var med dig hade jag verkligen kul. Saknar dig i mitt liv!vad säger du?


Vad har jag gjort? :/ Mitt hjärta blöder efter mina vänner! Ni förgyllde mitt liv! Ni är ett otroligt fint minne för många minnen har jag med er!






Kommentarer
Postat av: Evelina

Tråkigt när vänner försvinner så där, har också haft 2 som värkligen var bäst, men nu har vi ingen kontakt ...Tur att man lär känna nya, som DU tillexempel :D

2008-10-20 @ 22:05:54
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: Evelina

svar: www.bluebox.se

2008-10-21 @ 14:16:35
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0