Inte sovit mkt inatt :(

Ne det har jag inte vaknade 02.19 av att jag hade magkatarr sen dess har jag inte kunnat sova något, så ska man upp och jobba vid 7 :( så denna dagen kommer inte bli rolig. Tur att jag har en förstående pojkvän som sen när jag slutar vid 1 låter mig hem och sova några timmar för att orka vara uppe ikväll. Jag var jätte nära på att ringa mig sjuk men jag gjorde inte det, jag får väl gå hem och det skulle bli värre. :( jag hatar min mage så mkt. Jag har legat och lyssnat när david har snarkat :P så la jag mig brevid honom men då vände han sig och la sig med ryggen mot mig. När jag skulle sova igår så la jag mig i resesängen brevid min vanliga säng för att inte väcka han när jag skulle upp. :) vill ju vara snäll någon gång :P Mamma och pappa har tagit såna där frallor som man får i brevlådan på lördagen men har inte kommit något än har tittat två ggr. Hoppas det hinner komma innan jag drar 06.40 :) gott med nybakta frallor till frukost vid 10 :) ne måste kanske fixa något att äta innan jag drar för annars blir väl magen inte bättre.

Ha en bra lördag :)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: mia

Det är verkligen jobbigt när man inte får sova, jag veeeet. Men du magkatarren har jag också och den löser jag med receptfria novalucol. Men du kanske prövat dem? De är små vita pastiller som man tuggar på och som smakar helt ok av mint. För mig hjälper de jättebra, men om katarren är riktigt ont så får man ta två. Bara vila lite och sen har det oftast gått över. Hoppas du klarar dagen bra!

2008-03-29 @ 06:44:39
URL: http://maias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0